Tänkte att det kanske hör ihop lite..

Jag tänkte ge kort information om:

Blondinbella vill ha private butique - Hon tycker att fler butiker ska ha "privat shopping-tid - Kunna ha butiken för sig själv utan att någon står i vägen..

Det finns många ANDRA alternativ:
Man shoppar på nätet
Man anlitar en personal-shopper som handlar allt åt en
Man åker utomlands för att shoppa

Jag är lessen att göra henne besviken:
Affärer i Sverige - Stockholm kommer nog aldrig servera champagne och ha "boka tid" för att shoppa.

Jag tror att verkligheten börjar komma i fatt henne, Hon blir stressad och folkskygg. Jag förstår att hon kan tycka att det är jobbigt att hon har så många läsare och då är det självklart att det blir jobbigt..Men hon får skylla sig själv, det är hon själv som har valt det ("kändisskapet") och jag tror ingen skulle klandra henne om hon anställde en såkallad "personal shopper"..

15-Micha klär sig som en hora. Ursäkta språket men kolla på hennes kläder...Jag förstår inte att hon fortfarande vill köpa sina kläder på barnavdelningen för det är saningen..Hon har råd att resa men hon har inte råd att klä sig "anständigt"..Tänk vad allt skulle bli lättare om hon skulle klä sig anständigt? Människor skulle ändra uppfattning helt om henne och jag tror bara att det bara kan gynna henne i slutändan..Fast som jag verkligen sagt tidigare så är chansen liten att hon inser att hon klär sig om en hora och chansen att hennes föräldrar skulle säga till henne att byta kläder skulle vara väldigt lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0