SENASTE NYTT

Paow skaffar tandställning, Hon skrev för inte så länge sedan att hon var hur stolt som helst över sin glugg och hon skulle aldrig ordna för någon annan skull. Men jag tror att läsarnas kommentarer kan ha liten liten påverkan på henne annars skulle hon inte göra det.Känns som att det är en hel del dubbelmoral i det hela..

Gaybloggen är SPONSRAD av företaget som säljer melontan, Han får betalt för att göra reklam för sprutorna. Han är inte ensam att göra det, Bloggaren och föredetta paradisedeltagaren Jackie har också blivit sponsrad. Gaybloggen har tidigare förnekat det hela och försöker provocera och reta sina läsare..

Dessie är i Spanien förövrigt och blir uppraggad av några spanjoner - Varför ska småtjejer åka utomlands? Varför är det så intressant? Det är en väldigt stor risk och en stor chans att dem kan skada sig eller att andra skadar dem. Jag har fått uppfattningen att alla bloggare-deras föräldrar skiter blankt i vad dem sysslar med om dagarna. Jag har fått världens skäll för att jag har spenderat pengar på att göra mig fin för en "intervju" ( Jag handlade ett par skor som bestämt - 199kr förövrigt + Strumbyxor, Örhängen, Nagellack, tops och mat för 188 spänn.. Annars  får jag en jädra massa negativt om jag dricker alkohol, röker eller umgås med fel typ av människor. (Det som kallas livet..) Jag börjar verkligen undra om mina föräldrar är dem enda som är "överbeskyddande"..

Jag kommer bara med teorier och "bollar" ideer.Hoppas att ni förstår det att min avsikt bara är det inget annat..Bara för att jag tycker så betyder det inte att det är "rätt". Pussipussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0