Senaste nytt inom bloggvärlden

Kissie fortsätter med sina video-bloggar för att visa sitt rätta jag för att försöka behålla sina läsare och hon börjar
få ont om knep så hon forsätter med sina videobloggar.Tror att det inte skulle förändra våra åsikter i vilket fall som helst...

Mogi, Kissie, Baby senorita ska medverka i Debatt som sänds i morgon kl 22:00 på SVT. Kissie vågar inte medverka i några program så hon kommer troligvis inte medverka för att hon tycker att det är förlångt att åka till. Det ligger i göteborg.Hon har kommit med den ursäkten... Mogi har redan spelat in ett inslag till Debatt så förhoppningsvis kommer vi få se Mogi och Baby senorita. Tyra har fått förfrågan men eftersom hon befinner sig i London dem kommande dagarna har hon skrivit ett inlägg. Debatten handlar om kissie till största delen och Jag tycker att det är fegt och omoraliskt att inte dyka upp. Hur länge ska hon egentligen gömma sig?

Dem har ialla fall blivit inbjudna för att Alex schulman har sagt att dem inte kan hantera sin framgång och hantera den makten dem egentligen har och osv..

Micha (15-åriga mamman) börjar umgås med Paow, Daniel Paris, Hugo för att öka sitt besöksantal. Hugo och Paow har skrivit tidigare att hon är bakom flötet och nu när dem har börjat umgås har dem ändrat uppfattning. Jag håller i alla fall fast vid min åsikt och tycker att det är galet mycket dubbelmoral i deras uttalanden.

Hugo ska släppa en låt och gett ut en "teas" på sin blogg. Jag skulle inte satsa på en sångkarriär om jag vore honom. Han sjunger inte alls bra och jag förstår inte grejen med att alla killar ska sjunga...Jag har verkligen tröttnat på sådan macho-typer..Dem som verkligen är bra kan självklart syssla med det, Som till exempel Oskar linnros, Petter, Daniel Adams Ray..

Paow försvarar kissie. Hon säger att hon har rätt om Dessies bolag( Att dem utnyttjar små flickor och flickorna får inte betalt). Och Dessie har verkligen tagit åt sig. Hon har tagit en blogg-paus.Hon har sagt att hon uppdaterar ikväll men vi får väl se hur det blir med den saken..

Kände att jag behövde uppdatera lite om det allra senaste inom blogg-världen och än en gång tycker jag bara att det är så kul att se när andra människor gör sig till åtlöje och gör bort sig, + hur dem spenderar sina dagar..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0