SATSA PÅ RIKTIG TV?!

Vi kan nu avsölja att :

Blondinbella skriver i ett inlägg att hon vill ha ett reseprogram på "webben" och det är nog dags att jag ger ett råd till henne, När man är så pass känd som hon är ska man ha ett eget program på TV och inte på webben. Jag tror att det handlar om det är mycket mer människor som kollar på tv än på webben, även om det är många som kollar på webben. Jag tror innerst inne att man får bättre tittarsiffror på TV än på webben..Men det kan självklart vara kul att se blondinbella mer tillgjord och se hennes stressiga liv live.Och hon är inte ensam att tro att man har gjort "TV" när man har gjort enstaka program på webben...

Kissie opererar sig idag och hon har sagt att hon ska korrigera brösten, det vill säga "ändra"på dem. Hon har lämnat storleken till oss och fantasin. Hon vågar inte erkänna att hon har gjort ett misstag. Hon vågar inte erkänna att hennes bröst är en aning för stora.

Jag kommer bara med teorier och "bollar" ideer.Hoppas att ni förstår det att min avsikt bara är det inget annat..Bara för att jag tycker så betyder det inte att det är "rätt". Pussipussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0