POPPE SOM ALLTID SKA LÄGGA SIG I

Idag hade Poppe som känd för att vara fotograf inom "bloggvärlden" bokade tid och ett möta med bloggare som Kissie, Amir, Rosanna, Peter08, Jackie för att prata om ett tvprogram som ska spelas in i sommar.(Ovanligt?)
Är det ovanligt att just dem här bloggarna också är tillsammans? Alla tävlar om uppmärksamhet men jag kan ha nöjet att säga såhär: Ni kan inte bli mer kända än vad ni redan är. Ni kan inte få mer "läsare" bara för att ni gör "webb-tv-program".. För gud skull va inte så unga, naiva och framförallt mediakåta..


Jag kommer bara med teorier och "bollar" ideer.Hoppas att ni förstår det att min avsikt bara är det inget annat..Bara för att jag tycker så betyder det inte att det är "rätt". Pussipussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0