PÅ TAL OM MEDIAKÅTA-JÄVLAR!

Jag tänkte ge er lite kort information om:


Nemo ska släppa en självbiografi med hjälp avAlex Schulman. Jag säger som dem tidigare personerna som har fått redan på det: Vad har han att komma med? Vad har han hunnit med? Ligga i TV? Vara otrogen? Hur ska han kunna få ihop det till en "bok" ens..

Ärligt nu: Han har inte ett särskilt bra rykte och jag börjar undra om han vill "rättfärda" det han har gjort i en bok för att bli mer omtyckt av svenska folket men jag tror att han alltid kommer vara "Jockibois kompis", Han som var otrogen, slemmet..Ja, det finns många namn till en sådan mediakåtjävel...

Jockiboi ska vara med i Debatt som sänds ikväll och ämnet är inte helt förvånat: Otroghet. Blev inte Nemo bjuden eller? Vad kan han bidra till? Ska han moona(visa rumpan) i direktsänd tv eller? Jag undrar vad syftet är om man bjuder in han..

Jag har fått för mig att jag inte vill skriva om sådana mediakåtajävlar som gör vad-som-helst för lite ligg? Dem är inte kända för nått bra utan bara för att Nemo har varit otrogen, Vara Jockiebois kompis, Visa naket..Känns så fruktansvärt löjligt och jag hoppas verkligen att dem inser vad dem har åstakommit "Inget, Mitt liv är meningslöst"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0