Ni har väl inte missat?!

Kissie medverkade i programmet Debatt i torsdag och "tog hem det". Ingen är tvingad till att läsa hennes blogg och det är hennes liv. Hon skriver om vad hon gör om dagarna och säger inte alls att unga flickor att börja äta barnmat. Så gick resonemanget kring henne och känner att det inte behövdes någon debatt för att förstå det. Jag känner bara att hon kom lätt undan. Den slutsatsen kunde man dra utan någon debatt och nu fick vi se Alexandra nilsson tala, inte kissie.

Peters medverkan i Debatt, Han var kissies vapendragare precis som alltid och satt brevid henne för att försvara hennes heder(hon kan inte tala för sig själv).Han försökte få debatten att handla om honom och var som vanligt galet ironisk och dum i huvudet precis som han kan vara.

Micha, 15åriga mamman funderar på att operera brösten - Jag känner verkligen att hon aldrig hade kommit på fått tanken om inte kissie hade gjort det.Hon hade aldrig funderat på det då. Jag tycker att hon börjar hamna i dåliga umgängkretsar och det kan inte sluta på ett bra sätt. När kommer hon falla?


Jag såg på The voice imorse där Calle har hoppat in för att Jakob Öqvist är på semester och vid ett tillfälle så började dem pratade om en person som gick vidare till globen i melodifestivalen. Martin björk och Crawfoord ville i alla fall talamed denna person men så feg som Calle är talade han ur sig det och jag känner verkligen att både Alex och Calle schulman kommer få äta upp det.(Dem förolämpar människor gång på gång och denna person var en av alla). Dem vågar inte möta människor som dem har förolämpat i det verkliga livet. Calle sa gång på gång att han inte ville träffa "The moniker"

Jag tycker att det är synd att dem inte vågar ställa sig till svars. Dem är endå VUXNA människor..

Jag kommer bara med teorier och "bollar" ideer.Hoppas att ni förstår det att min avsikt bara är det inget annat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0