MICHA ÄR EN ÄN GÅNG EN DÅLIG MAMMA

15åriga-Micha har bokat en resa till Cypern-Malta med hennes barn och nu bokade hon en resa till London. Jag undrar bara hur kan en mamma som går på bidrag ha råd att resa två gånger? Jag undrar verkligen hur hon kan ha råd med det? Jag undrar verkligen var alla pengar ifrån och hur har hon tid att roa sig så mycket? En person som går på bidrag kan inte ha råd att resa. Det handlar om att jag anser hon är svaret på en dålig mamma och hon borde lära sig att ta ansvar. Andra mogna mammor tar mammaledigt och verkligen tar hand om sitt barn.Det är okej att ta hand om sitt barn och verkligen vara hemma. Man behöver inte alltid leva loppan.
Tjejen är strange och borde lära sig att ta ansvar..

Jag kommer bara med teorier och "bollar" ideer.Hoppas att ni förstår det att min avsikt bara är det inget annat..Bara för att jag tycker så betyder det inte att det är "rätt". Pussipussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0