Ligga med chefen?

Dessie är fortfarande ett litet barn och hon har förlovat sig med sin 10år äldre kille. Hon har gjort så vi bara kunnat spekulera i detta tidigare men jag kan bekräfta att han är 26år och är även hennes "manager" (Han heter Daniel och ser väldigt utländsk ut kan jag tillägga). Vi kan dessutom konstatera och att det är väldigt sjukt, omoraliskt, omoget att vara tillsammans med en tio år äldre man när man "bara" är 16år. Det vore en helt annan sak om personerna var 26 och 36... Jag undrar verkligen var är föräldrarna?


Jag kommer bara med teorier och "bollar" ideer.Hoppas att ni förstår det att min avsikt bara är det inget annat..Bara för att jag tycker så betyder det inte att det är "rätt". Pussipussi

Kommentarer
Postat av: Carroo

hahahha.. Det finns redan en massa skvallerbloggar som lär vara bra mycket mer lästa och omtyckta än denna. Skaffa dig en schysst header och lite bra bilder till inläggen så fungerar det här med :)

2011-03-11 @ 08:06:08
URL: http://carroovklnd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0