HOT GOSSIP!

Blondinbella var med i Gormorrn Sverige i morse(7:45) för att prata jobb och arbetsmarknaden och jag håller inte riktigt med henne om att fler ungdomar vill ta mer plats på jobbet.Jag är en person,  en tjej och verkligen vill arbeta och söker jobb och jag vet inte någon ung person som faktiskt "vill ta plats" och vill verkligen ha jobbet som en livsstil. Jag tycker att det är fler tjejer som vill arbeta inom mode -styling-smink och då krävs det att man har det som en livsstil men hur många tjejer får egentligen ett sånt jobb eller ett jobb som krävs en livsstil.

Jag kan delvis hålla med om att vi vill vara en del av jobbet. Att kunna få bestämma mer, ta mer plats och vara en del av företaget. Men det är mycket mer än så och  så är det inte alla som kan lyckas lika bra och kan bli lika framgångsrik som hon har blivit. Jag tror på att många människor vill faktiskt ha ett jobb som dem trivs med och tycker att det är roligt och kanske till och med ett 9-5 för att få fritid och få tid till livet. Det är faktist inte alla som vill vara arbetsnarkomaner och vill faktiskt kunna slappna av.

När det kommer till mig så vill jag ha ett 9-5 för att kunna slappna av och bara vara när jag är hemma för jag har inte alls samma drivkraft eller motivation till att orka att jobba 24/7..Jag vill ha tid för äta gott, umgås, resa, shoppa och jobba vid sidan om och jag vet inte riktigt vilken jobb som får tid till det. Jag är rätt vilsen och funderar fortfarande..


Kissie har läkt dessie låt Wacha got på nätet och jag känner bara att Dessies låt är hundra gånger bättre och jag förstår verkligen varför hon har läckt den. Hon tål inte se andra lyckas bättre än hon själv, Det är självklart att hon måste jävlas, Det har blivit någon av en grej och faktiskt en liten del av hennes livsstil.


Behövde lätta mitt hjärta innan jag kilar och faktiskt berätta det allra senaste. Tycker bara det är så hemskt kul att läsa om andras liv och verkligen se hur dem tar fram sig i livet. Höhö! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0