HAHAHA

Det är beräftat att Baby Senorita och Sebastian laneby har ett förhållande. Jag har alltid fått för mig att hon är tjejen som inte riktigt kan lita på killar och är rädd för att bli sårad. Hon är känslomässigt ostabil dvs att hon har problem med sina känslor och kan inte hantera dem.

Och vet ni vad? Jag trodde verkligen att det var ett skämt när jag läste detta. Har hon en pojkvän? Vem står ut att leva med henne? Men men, Det är trots allt väldigt kul att den man minst anar har ett förhållande så vi säger "Grattis Grattis" och hoppas på att det håller denna gång!

Jag kommer bara med teorier och "bollar" ideer.Hoppas att ni förstår det att min avsikt bara är det inget annat..Bara för att jag tycker så betyder det inte att det är "rätt". Pussipussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0