FOLK I FÖRORTEN HAR INTE RÅD ATT KLÄ UPP SIG!

Jag vill ta upp Paows uttalande om hur man ska klä sig på krogen " Enligt henne låter det i alla fall klär du inte upp dig gå inte ut".. Jag kan hålla med henne delvis att det är få människor som verkligen klär upp sig. Men det kommer inte riktigt från rätt person, Jag tycker att det är fel att säga att andra klär sig dåligt när man själv också gör det. Det är dubbelmoral!  Det är få människor som inte orkar klä upp sig men det är nog mest för att vi lever i Sverige, Vi vill inte dra uppmärksamheten till oss för att vi gillar varken uppmärksamhet eller att vara kända. Jag talar om människor som verkligen lever i verkligheten.. + Folk i förorten har inte råd att klä upp sig till sist!


Forni + Cimon = Sant
Jag är inte den som är den( Jag vill helst inte skriva om människors "privatliv" men dem är ett undantag). Jag tycker verkligen än en gång att dessa två personer är helt underbara tillsammans och tycker att det är dags att dem blir tillsammans igen. Hur lång tid kommer det ta? Fast å andra sidan så kanske det är bra att dem lever vid sidan av för Forni hade inte brytts lika mycket som hon gör om sig själv nu. Det kanske var "uppbrottet" som gjorde att hon insåg att det faktiskt är okej att bry sig om sig själv och pyssla om sig själv. Hon verkar ialla fall inte "pysslat" om sig själv tidigare..

Dem har varit i rampljuset så pass länge så dem borde vara medvetna om att deras liv är fortfarande så pass intressant och får ta lite "skvaller"! " Dont hate the game, Hate the player"

Kissies viktsnack
Jag och en vän som fortfarande är ganska liten började prata om Kissie, Ska hon förstora sina bröst eller ska hon förminska dem? Jag tror inte på att hon kommer förminska dem. Hon har blivit storleksblind och har man gjort det en gång så kommer man göra det en gång till.Jag frågade i alla fall min kompis om hon verkligen läser hennes blogg och jag fick svaret att hon bara kollar på hennes bilder. Säg mig, Läser ni verkligen hennes blogg eller kollar ni på bilderna bara precis som hon?

Och jag tror inte en sekund att hon har vägt 70 kilo. Vilket påhitt!

Micha som mamma:
Hennes läsare påstår att hon inte tar han om Kelly. Det verkar som om att hon hellre umgås med vänner än sitt barn. Jag tycker att tjejen är skum och kan inte alls ta ansvar. Varken Kellys "pappa" eller hon kan ta hand om henne och jag säger det för att dem själva fortfarande är barn och är väldigt omogna.

Jag ber om ursäkt för att det tog så lång tid att skriva det här men jag hoppas på att det går lite fortare och roligare att läsa.. Pussipussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0