DET ÄR LÖJLIGT ATT BEHÖVA PROVOCERA FÖR ATT BEHÅLLA SINA LÄSARE

Gaybloggen funderar på att ta barbiedrogen för att jävlas med sina läsare för att det blev en sån hysteri kring det. Känns som om han känner sig tvungen att provocera..Jag undrar bara när barnmaten kommmer..Det känns så otroligt passë att provocera för att behålla sina läsare..Säger bara att det är not "gaybloggah-style"..

I sommar kommer många bloggare åka på en bartenderutbildning som kommer äga rum på Rhodos. För att nämna några: Paow, Baby senorita, Krilleboi, Kissie, Jean-pierre(Ung&bortskämd). Jag tror att det är väldigt uppgjort jag tror att det kommer bli någon serie av det hela. Många bloggare kommer vara på samma plats och det finns all tid för drama. TV kan inte missa chansen..Baby senorita känns passé, Jag tror att det kommer bli värsta skrällen, Hon kommer bli som Vanita-Lyxfällan- svenska bartenderskolan..Hon känns som att hon inte alls kommer ha koll på saker och ting och jag tycker att det är synd att bloggarna tror att det är "semester"..Det är HÅRT arbete och man måste faktiskt "plugga"..Känns som det inte alls är rätt grej för dem att göra..Jag ser ingen direkt BARTENDER i dem heller.

Jag kommer bara med teorier och "bollar" ideer.Hoppas att ni förstår det att min avsikt bara är det inget annat..Bara för att jag tycker så betyder det inte att det är "rätt". Pussipussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0