DAGENS FAVORITBLOGGARE ÄR SHECITYS.SE

Jag hade tänkt att börja berätta om vem dagens favoritbloggare är och idag är det ingen mindre Petra Tungården som bloggar på shecitys.se för er som har missat det.Jag beundrar henne big time och tycker att det är jättekul att hon har börjat med videobloggar! Hon bjuder på bland annat på sin stressiga vardag, skönhet, mode och smink. Allt en tjej vill läsa om i samma blogg! Jag ser verkligen fram emot premiären av Glamorama(4april)

Jag kommer bara med teorier och "bollar" ideer.Hoppas att ni förstår det att min avsikt bara är det inget annat..Bara för att jag tycker så betyder det inte att det är "rätt". Pussipussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0