BLONDINBELLA OCH SJÄLVSÄKERHET

Isabella löwengrip "blondinbella" var med i Efter tio imorse för att prata ekonomi och pengar. Jag fick nått fix för mig att kolla runt hennes mun för att det var inte vad som helst hon hade där utan hon hade verkligen blemmor. Jag tror att det inte är nått problem för henne nu men det känns endå på nått sätt att hon inte skulle ha det.Hon har råd och all tid i världen för ordna till sitt utseende..

Jag vill poängtera att jag har haft finnar och att jag har ätit precis samma tabletter(Roccacutan) som hon har gjort och jag har bara "ärr" kvar.Jag har inte fått finnar på länge men nu har jag endast fått en på kinden och lite längre ner,(Dem försvinner snabbt..) Jag undrar vad som gick fel med träningen, kosten, ptfia och speciellt självförtroendet.Hon försöker visa sig stark men innerst inne så verkar det underligt på nått sätt. Ingen är perfekt, varför försöka vara det? Det är "okej" att ha brister, De är det som gör oss mänskliga.

Jag kommer bara med teorier och "bollar" ideer.Hoppas att ni förstår det att min avsikt bara är det inget annat..Bara för att jag tycker så betyder det inte att det är "rätt". Pussipussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0