ANDREAS CARLSSONS AVHOPP

Andreas Carlsson hoppar av Idol och TV4 ska försöka hitta en ersättare.Min första tanke var att Orup skulle få ersätta han eller någon person som vi aldrig har talas om. Jag fick en stor chock när jag gick in på Aftonbladet och fick veta att Alexander Bard men skjortsen och Pelle Liden ska ta över Andreas Carlsson. Jag undrar vem Pelle Liden är för person som ska ersätta han? Jag har aldrig hört talas om den gamla mannen och att dem två ska få ersätta är en riktig skräll. + Att Pär Lernström ska ersätta självaste Peter Jidhe. Jag känner att dem kan lägga ner skiten direkt. Det är en skräll och pinsamt att dem resonera på det sättet. Vad tänkte dem? Dem är väl endå personer med erfarenhet? Idol 2011 kommer bli en rent av en dålig säsong och jag tycker att det är synd att dom inte satsar mer.

Jag kommer bara med teorier och "bollar" ideer.Hoppas att ni förstår det att min avsikt bara är det inget annat..Bara för att jag tycker så betyder det inte att det är "rätt". Pussipussi

Kommentarer
Postat av: eemmaaj - sometimes I wish I could save u

hemskt :(

2011-03-18 @ 13:02:41
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0