AMIR JAG VILL HA SISTA ORDET!?

I ett videoinlägg i Gaybloggens blogg får vi se när Jackie tar barbiedrogen och efter det rasade negativa kommentarer in och det blev en väldigt stor snackis.Jag vill bara säga att Amir är blind, Han tror sig veta allt och tror bara att det är hans åsikt som verkligen räknas. " Jag kan skriva vad som helst, jag behöver inte alls ta ansvar" Det har blivit som ungefär kissies utlande " Jag har inte bett någon läsa min blogg eller det är ju inte så att jag säger att unga flickor ska svälta sig själva" Det handlar om att inse att att allt som kan skada människan kan vara farligt(allt som är farligt bör vara olagligt) och är meningen att man ska hantera det varsamt eller inte alls. Det handlar om att respektera andra och inte dumförklara hans läsare och kalla dem luder. Och blir man provocerad klart man måste "ryta ifrån. Det handlar om att inse att man inte har rätt i alla situationer, att faktiskt inse att man kan inte kunna allt och inse att kan man inte ta negativa kommentarer kanske man håller på med fel "yrke"(Det handlar mer om han själv och ansvar än själva barbiedrogen)

Jag kommer bara med teorier och "bollar" ideer.Hoppas att ni förstår det att min avsikt bara är det inget annat..Bara för att jag tycker så betyder det inte att det är "rätt". Pussipussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0