Jan. 20, 2011

Dessie förnekar att hon är förlovad. Förlovad & förlovad innebär två helt olika saker egentligen. Folk tror att man måste gifta sig bara för att man förlovar sig. Jag rekomenderar att man förlovar sig när man inte vill gifta sig. Det behöver inte betyda att man ska gifta sig.Det är bara ett steg.Folk är jättetröga, Jag har förlovat mig men jag har verkligen INGA planer på att gifta mig.(Jag förlovar mig i stället för gifta mig för att det ungefär känns som samma sak) och ville ta förhållande längre..

Dessie säger att hon är för liten för det men se bara på den 14åriga mamman, hon ska förlova sig och hon är 15 liksom. Alltfler gör i alla fall det...Man behöver en än gång inte gifta sig utan kan istället förlova sig. Det känns som samma sak och vill man ta förhållande längre passar det bäst. Men när det kommer till Dessie vågar hon säkert inte ta "hennes förhållande" längre, Hon klarar inte av att hålla sig till en kille(ovanligt) Hon har haft åtsalliga killar som bara kommer och går..Men det skulle ju passa så bra när dem har flyttat ihop och allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0