Svar på tal till Anna Hibbs!!

Jag vill ge dagens "svar på tal" till bloggerskan Anna hibbs.Jag har vistats i Thailand två gånger. (Två resor). Och jag har aldrig shoppat där för att Thailand är känt för sina kopior och sin dåliga shopping.Jag tror att ingen svensk har kunnat undgå denna shopping eller land. Men en person som absolut är efter är bloggerskan-Lyxfällan Anna Hibbs från självaste Stureplan. Hon är trött på alla kopior och tycker att det är dålig shopping där(Kom hon på det efter en 3-4 dagar?) Jag visste det redan vid min födelse.Man åker inte till Thailand för att shoppa. Normalt folk spenderar sin tid vid stranden, solar, matar fiskarna och äter god mat(Har hon missat det?)...En tjej med chanel duger väl ingenting.Hur som helst vill jag bara till slut nämna att vill du shoppa åk till USA, London eller Frankrike så slipper du åka hem besviken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0