Stockholm gillar fjortisar

Jag är chockad över att ni tycker att blondinbella är tråkigare nu än när hon började blogga. Gillar ni fjortis-bella mer? Har vi inte nog med såna? Förstår inte att ni gillar fjortisar bättre...Hur patetiska är ni inte?! Bara för att hon jobbar, pluggar, mognar i alla lägen så gillar ni inte henne? Det är en del av livet! Det känns som det är dubbelmoral så mycket så det bara skriker om det! När man inte jobbar eller pluggar brukar ni kommentera " Hon har fått allt gratis" och när hon väl kämpar så tycker ni fortfarande att det är fel..Det är så sjukt löjligt!

Jag gillar faktiskt karriärbella mer. Festbella är tyvärr inte aktuell längre.Hon har mognat och vet vad som är viktigt i livet.Hon gillar middagar med gott vin och gott sällskap mer och vet ni? Jag förstår verkligen henne. Allt behöver inte handla om alkohol och fylla. Man växer ifrån det och ni kommer nog aldrig göra det.


Ni sårar mina känslor!

Vem gillar ni bäst?
Karriärbella
eller festbella?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0