Sluta älta

Alex shulman och Katrin Zytomierska är ex (inte helt obekant). Ingen har vågat vara kritisk eller vågat resonera kring deras förhållande för att det vara så länge sedan dem var tillsammans och för att Katrin kan gå väldigt hårt ut. Hon har lärt sig det från Alex tror jag eller vad jag fått för mig i alla fall för att en sådan kvinna kan inte vara så helt själv..Någon borde ha påverkat henne och jag tror att det är Alex. Jag skulle inte vilja bråka med henne. Det finns få människor jag är rädd för men hon är personen som det skulle rycka ur öronen och kunna slå en. Det tog nog slut för att Alex inte längre klarade av att leva med denna kvinna så han gick vidare och jag tror nog att det var bäst för alla. Han är lycklig. Hon är lycklig. Dem är lyckliga på varsin sida som det ska vara. Jag tyckte inte om Alex förut men nu när han har varit med på massa tv-program så jag har nog trots allt ändrat åsikt.

Känns som att hon skulle vara jobbig att leva med och Bingo har nog det inte så lätt..Känns som Katrin är sveriges mest bittra människa. Jag tycker synd om människan. Lev i verkligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0