Behöver jag ens berätta?

Jag hoppas att ni har överseende eller åtminstonde "respekterar" min åsikt(Bara för att det är min åsikt behöver det inte vara sant)... 

Som ni vet är bloggvärlden full av lögner och fasader. Den som är bäst på det är självklart kissie för att hon bär på en fasad och levererar lögn efter lögn. Tycker att hon borde tröttna på att vara så elak någon gång..Men vissa växer aldrig upp. Sen har vi Paow, Hon bär på en fasad och ljuger ständigt för sig själv(Hennes utseende). Hon ska vara glad över att Hugo förlät henne och tog tillbaka henne för att annars hade hon nog varit samma fjortis.Dessie hon försöker leka vuxen men hon är så långt ifrån. Visst "hennes" nya jag är bättre, Det kan väl ingen förneka..? Hon har skaffat en pojkvän och blivit lugnare..

Hur som helst är dem faktiskt dem som "brer" på mest och förlorar mycket i längden.Dem bär på olika fasader, till exempel så bär dessa tre på "en självsäker" fasad för dölja sig själv(sitt dåliga jag) och försöka framstå sig själv i bättre dagar även om det inte kanske alltid fungerar.Dessie pratar utan sammahang(pratar om allt samtidigt och framstår som osäker IRL) Se bara på AnaGinas-Show..Paow har en skev kroppsbild..Kissie - alexandra nilsson är bara en stor stor stor lögnare(både IRL och i bloggen) och har en väldigt skev kroppsbild.

Jag ville bara komma till att dem förlorar så mycket på att ha "alteregon" för till exempel så kan man inte föreställa sig hur stora dem egentligen är. För till exemel..Finns det någon som inte läser deras bloggar? Dem kan verkligen påverka läsarna och hjälpa andra människor. Men dem verkar inte ha fattat det ännu trots att dem har bloggat längst. Dem borde väl veta vad som gäller och vad som fungerar.(Lära sig att utnyttja bloggen genom att hjälpa andra ungdomar)..Genom att äta barnmat, operarera sig, svälta sig hjälper ingen, varken dem själva eller andra....Tycker att någon borde lära dem att leva i verkligheten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0