Kissie ljuger twentyfourseven..

Kissie är känd som bloggaren som provocerar mest bland bloggarna och kom och jag tänka på hur mycket hon egentligen ljuger, provocerar om..Att hon påstås vara "oskuld", Att hon och christian(lyth) inte är tillsammans? Hur han ens vågar vara tillsammans med en tjej som har visat sig naken för alla i sverige...Att hon inte alls ångrar sig efter sina operationer? Är bara några påstående från henne..

Tror verkligen inte på en sekund vad hon skriver.Hon är inte oskuld. Hon har en pojkvän som heter christian lyth(dem påstås vara det i alla fall..) Det kan självklart vara ett PR-Trick också från hennes sida. Det spekuleras om det..Det är kissies nakenbild, Det är hennes piercing och man ser verkligen att det är hon på bilden trots att hon förnekar det hela. Hon skäms säkert! Och jag är verkligen 100% säker på att hon garanterat ångrar sina tuttar.
Hur kan man tycka att sådana fotbollar är snygga? Finns det ens BH i den storleken?

För en vecka sedan fick hon sin dörr nerklottrad..Jag tycker att hon förtjänar det. "Är man med i leken får man leken tåla"..Hon får vara elak och förolämpa andra men när det kommer till andra som gör samma sak så blir hon feg och börjar gråta..Snacka om hon är full av dubbelmoral och att inte "har alla hästar hemma"! Hur som helst är inte mycket sanning i den bloggen och jag hoppas att du inte tar henne på allvar någonstans..Hon ljuger twentyforseven..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0