kan någon vara snäll och förklara?

Jag har ingen som helst koll gällande detta. Cimon och Andreas var väl med i samma säsong i PH(Paradise hotel).Dem två kände  varandra sen innan och nu är det så att jag trodde att Blondinbella kände både två sen innan konferensresan för att dem umgås i samma bekantskapskrets (Forni- Hon är ju tillsammans med Cimon, Petra, Dasha..)

Jag såg i alla fall på Konferensresen idag och då dök Andreas upp på deras  bloggaudition och han blev godkänd och jag frågar mig "får man anställa någon som man redan känner" Meningen var väl att hitta okända, Det var väl själva grejen..

Hur som helst undrar jag hur dem lärde känna varandra? Hade inte Andreas och blondinbella träffats innan Konferensresan? Får man anställa någon som man redan känner? Han har fått en blogg på Spotlife nu..
Jag är inte den bästa på att förklara. Hoppas att ni förstår endå. Läs frågorna så fattar ni säkert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0