BAD KARMA!

Jag är så galet tröttRosannaCharles. Det skriker uppmärksamhet om henne. Hon ger "svar på tal" gång på gång för att försvara sig själv för att hon är så osäker, löjligt osäker. Hon framstår som att ha världens största ego och hon är sjukt stor.

Jag skriver om det här för att skulle jag till exempel träffa på henne på stan så skulle jag vara rädd. Så där terrorist-rädd.( skulle vara precis lika rädd om jag skulle träffa en terrorist). Jag skulle inte vilja bråka med henne för vem vet vad hon kan göra...Hon är personen som kan klappa till om man skulle börja bråka med henne. Om någon skulle göra något som hon inte skulle gilla så tror jag säkert att hon skulle ta slagsmål som hjälpmedel...Hon känns som negern i filmerna( Med någon professor)... Hon har bad-karma och jag väntar på den dagen det kommer tillbaka till henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0