För alla ni som tror att våren är påväg..

För alla ni som tror att vintern är slut så kan jag tala om att så är inte fallet. Befann mig rakt i snökaoset precis och kan direkt säga att det är kommer vara snökaos framöver-några dagar. Men att försöka undvika förseningar gick faktiskt bra. Resan till och från Sumpan gick i alla fall smärtfritt faktiskt så jag är rätt glad

Många bloggare vill ha sommar, Men jag tror inte att det kommer vara särskilt aktuellt om vi ska prata klarspråk(Många har svårt att fatta). Jag tror inte att vår och sommar bara kommer sådär.Jag tror inte heller att den dyker upp i månaden januari. Jag kan snällt meddela att ni dessa bittra som längtar dit kan packa sitt pack och åka till USA. Det är landet dit alla svenskar flyr till, eller rättare sagt alla kändisar.Hur som helst tror jag att ni skulle trivas bättre där. Det har det perfekta klimatet och då kommer ni nog inte klaga...

Vad är ert problem? Vet ni inte att vi har såkallade "årstider" och vet ni inte vilka dessa är? Sluta för guds skull och vara bittra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0