ETT BRA EXEMPEL PÅ DÅLIGT SJÄLVFÖRTROENDE

Tänkte ägna kvällen åt Peter08. För att klargöra det hela så lär detta inlägg inte bli särskilt gulligt. (Hoppas att ni väljer att respektera mina åsikter). Jag är inget större fan av denna pojke för att han är så sjukt omogen, överdriven och bör verkligen växa upp. Han har i alla fall blivit känd för att poängsätta tjejer i olika kategorier. Han är ett "prakt" exempel på ett dåligt självförtroende och därför vill han sänka andras. Många med dåligt självtroende fungerar bäst när dem sänker andras.

Kort och gott.

Fem anledningar att hata Peter08:

1. Hans ansikte är fullt av acne + han tror att han är så himla snygg

2.Han spenderar tid på okända tjejer (Som gör vad som helst för lite uppmärksamhet)

3.Han har inget som helst liv

4.Han är ett praktexempel på dåligt självförtroende

5.Han mår inte bra (Hade jag varit han hade jag faktiskt tagit självmord)

Och det som är allra värst är att han raggar på minderåriga tjejer..Han är som en pervo fast i liten form.Jag tycker att han är så fruktansvärd äcklig...Gör mig en tjänst och sluta läs hans blogg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0