Ett bevis på att det inte fungerar...

DennisM är känd för sin självförtroendeskola där han försöker ge råd hur man får bättre självförtroende samt hur man går ner i vikt(Han gav råd hur man äter bättre förut i alla fall) Hur som helst är killen undernärd(Man ser revbenen) och jag tycker att det inte är hälsosamt som han ser ut. Jag tycker faktiskt synd om han för att han själv har ett dåligt självförtroende(kanske därför han startade " skolan") och jag tycker att han borde göra något åt det själv, börja äta och bryr sig om annat(livet är mer än vikt och självförtroende).Ingen annan kan i alla fall ordna det åt han. Börja lev i verkligheten..

Till exempel såg jag Konferensresan igår och fick syn på VD:N för iform(typ som viktväktarna)..Och han är verkligen  stor som ett hus.(Han är tjock). Han är inte alls vältränad(Fick en chock när jag fick se han..) Mitt förtroende har sjunkit för det företaget. Jag anser i alla fall att jobbar man på ett sådant företag ska man vara vältränad eller har en "bra" vikt.Visserligen är han VD men bara för att han är det betyder det inte att han inte går fri. Vad är det som gör att han får slippa? Han måste ju träna lika mycket som någon annan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0