Det är väl dags för mig också..

Jag känner att jag måste dra mitt strå till stacken. Vi ska tala om Katrin(Hoppas verkligen att alla vet vem denna kvinna är) Hur som helst vet vi alla att Katrin är en av dem som tränar galet och försöker ständigt att få andra börja med hennes "mirakel-diet" Hon skriver ständigt om LCHF- dieten och att försöker ständigt få andra att börja med den också...

Det leder fullständig hysteri(bostavligen) i hennes blogg om detta. Hon ägnar varje inlägg till dieten och Ringo.  Jag säger bara: Vilken variation! 

Varför all hysteri Katrin? Varför ska alla träna? Får inte alla ha egna liv som präglar det vi tycker om?

Varför ser hon ner på människor som inte tränar? Varför tror hon att hon är bättre än alla andra för att hon går på LCHF-dieten?! Jag kan hålla med om att bloggkommentatorerna har rätt i att hon kan banta som ett svin, Hon kommer aldrig bli bättre än någon annan bara för hon bantar...


Katrin lider av en sjukdom. Hon mår verkligen dåligt. Hon lider av ett såkallat LCHF-beroende. Det har lätt till en "slags" tro, Hon tror på inget annat än denna diet. Hon har verkligen låtit det gått överstyr(Allt kretsar inte omkring träning och bantning)..Allt känns så patetiskt och tillgjort kring henne, Det finns en gräns, Det borde väl hon veta eller har hon blivit totalt blind? Hon är ju 40+ och försöker se ut som 25?


Ibland glömmer man bort syftet med ett precis nyskrivet inlägg och kommer sedan på varför man just har skrivit om det och det här är verkligen ett sånt inlägg.Förstår du syftet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0