Vad har ni för problem?

Senaste nytt!

Eftersom jag inte har allt för mycket tid så sammanfattar jag det senaste nytt just nu inom blogg-världen

Micha och Kevin har förlovat sig och gjort slut( Enligt dem är det en "paus" men jag tror att verkligheten kommer ifatt dem. Dem kan inte förlova sig när man är så ung. Det var någon som sa "förlovar man sig måste man gifta sig" Jag håller med till en vis del men det är fortfarande stor skillnad på att förlova sig och förlova sig. Men som sagt dem är så långt ifrån mogna...

Jag undrar om Paow och hugo är tillsammans igen? Finns det någon som kan bekräfta det? För att citera han själv: "När våren och sommaren kommer så är det annorlunda, då undrar man istället vart alla snygga tjejer har kommit ifrån. Helt plötsligt ser man vältränade nakna ben på stan, man ser en helt annan utstrålning och energi. Alla går helt plötsligt med ett leende på läpparna." Vill han verkligen ha andra tjejer att kolla på eller är det jag som tar allt så bokstavligt?

Cimon och Forni har gjort slut. Dem som hade det så bra! Jag är precis lika chockad som er. Hur kunde det hända? Jag trodde att dem skulle ta sitt förhållande till en annan nivå(Flytta ihop) Jag förstår inte varför dem tvekar på kärleken. Det är inte första gången. Det är i alla fall inte så troligt att dem kommer hitta någon annan som komplemterar varandra eller står ut att leva med dem så hur länge tror ni att det kommer hålla den här gången? När tror ni dem kommer bli tillsammans igen? Och varför överanalyserar dem allt?

Kissie
gör allt för att bli känd och när hon ser andra försöka bli känd ifrågasetter hon det. Hon får göra allt men ingen annan får göra allt? Får inte andra bli kända eller? Det är ju inte så att hon förlorar på det.

Bigbrother. Det var premiär i söndags och av det lilla jag såg av programmet så tvekar jag på att det finns en ny Linda "Rosing" eller Carolina Gynning.Jag tror inte att det finns en person som kan lyckas lika bra.

Och "förlåt" för dålig uppdatering men jag har inte haft nått vettigt att skriva om.

Kommentarer
Postat av: emelie

såg va du kommenterade i paows blogg och JA man kan sova dåligt på gurnd av månen! kolla kommentarerna och t.ex. Michaela Fornis blogg, där skrev hon att hon drömt mardrömmar senaste nätterna!

2011-02-22 @ 18:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0