Feb. 28, 2011

Det har inte hänt så mycket inom blogg-världen på sistonde som verkligen är värt att nämna. Men here you go..

Kissie har hotat en journalist, Jag hade passat mig för att göra något sådant om jag vore henne, Hon förlorar bara själv på det i längden..När ska hon inse vad hon håller på med? När ska hennes föräldrar uppfostra henne?

Paow, Anagina, sibel, meral är med i dagens avsnitt av Stylisterna. Missa inte det! Du kan se det redan nu på kanal5!

Allt fler bloggare åker till London för att shoppa. Jag tycker att det är en trend och undrar verkligen vad grejen är med London...Känns förutsägbart att verkligen alla åker dit..Det är som Australien..Det är så mainstream och jag tycker att vi bör hitta något annat land..

Dessie är än en gång förlovad.Hur många gånger ska vi säga det? Jag tror att det absolut är sant och tycker att hon ska sluta förneka det eller "teasa"..

Jag kommer hedanefter uppdatera "veckovis" så håll ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0