Feb. 14, 2011

En person som inte heller mycket i huvudet är 15-mamman Micha, Jag vill egentligen inte skriva om patetiska människor men det känns som jag behöver reda ut en massa...

1. Kissie klankar ner på unga mammor speciellt Micha..
Jag håller faktiskt med dem som har kommenterat på det inlägget. Hon tror att ALLA ska tycka och leva som henne vilket aldrig kommer hända.
2. Micha bråkar med sin pojkvän
Unga par bråkar mer och ingen mindre än Micha och hennes pojkvän. Det känns som det inte går en dag utan att dem hamnar i kläm!
3. Hon eller han slår varandra(Har inget koll vem som gjorde vad) och det slutar med att hon skadar sig själv
Hon blev så lessen att det slutade med att hon slog han? och skadade sig själv. Hur jävla moget är det? Jag skulle vara rädd för hennes barn om jag vore henne. Hur tryggt är det att ha henne som tar hand om barnet?!
4. "Dem gör slut och förlovningen upphör"
Bråket blev stort och hon skrev att dem inte längre skulle förlova sig.
5. Dem blir vänner och ska förlova sig
Dem är naiva. Dem är omogna. Dem är FORTFARANDE barn!
Jag förstår verkligen inte grejen med vara så privat i bloggen. Det finns ingen bloggare förutom hon som skriver att hon skadar sig själv, att hon bråkar med hennes pojkvän och till slut att hon ska förlova sig fortfarande..

Jag anser att man först och främst:
Att man ska förlova sig när man är tillräcklig gammal för ett förhållande och vara tillräcklig gammal för att vara ihop med någon..Det är skillnad på att förlova sig och förlova sig. Som jag har sagt innan så finns det dem som tycker att man ska förlova sig innan man gifter sig.(det är själva giftemålet) och sen finns det bara dem som bär en ring för att visa att man älskar och håller sig till en. Jag undrar bara om hon verkligen har planer på att gifta sig...Åh jag blir så sjukt förbannad för vuxna människor borde väl finnas i deras närhet..Var håller deras föräldrar hus någonstans och finns det någon som kan uppfostra dem?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0