Trodde att man borde ha fattat det vid det här lagret..

Trodde att människor borde ha fattat vid det här lagret... Alltfler "bloggkändisar" köper chihuahua i hopp om att vi "vanliga" ska ta dem på allvar(Dem tar ansvar för någon och tror att det kan ändra vår bild för dem). Det gör snarare dem ännu dummare för att chihuahua är inte en hund utan det är en råtta.


Känns som att det är inte längre är mode eller inte på något sätt trendigt att ha chihuahua över huvud taget.
Jag har aldrig varit en hund eller kattmänniska. Men nu när jag har bott hos min pojkvän ett tag så har det ändrat sig eftersom han har en katt(Wilma för den som vill veta). Så jag har nog blivit en kattmänniska på senare dagar.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0