Senaste nytt!

Micha och Kevin har återigen återgått till varandra.Vad vare jag sa? Jag säger bara att det en tidsfråga och vad är grejen med att hon försöker vara "privata".. Finns det nått dem kan hålla för sig själva? Det är en aning patetiskt att tro att man kan hålla sitt förhållande hemligt.(Dem går fram och tillbaka) 

Kissie har många unga tjejer som läser hennes blogg, Det vet så gott som alla. Men jag vill bara förklara hur unga tjejerna verkligen är. Jag gissar att dem är mellan 10-19 .Hon har aldrig bett att bli en förebild men att ha en blogg som hela sverige läser bär det med ett ansvar. Varesig hon har bett om det eller inte. Det handlar om hyffs och ansvar i grund och botten. Att man inte ska skada eller göra illa någon men som vi vet så är det inte hennes starka sida. Hon är rätt bra på att skada och göra illa människor. Oskyldiga människor. Kissie shape it up(Skärp till dig)..

Cimon verkar ha repat sig efter förhållandet med Forni. Det var en vecka sedan deras "break up" och jag känner verkligen för Forni. Jag tycker hemskt synd om henne för att dem var verkligen fina tillsammans och tror inte att dem egentligen kan gå vidare på egen hand. Tycker verkligen synd om henne för att hon är verkligen på botten..Jag tror bara att dem behöver komma undefund med hur fint dem verkligen har tillsammans. Jag ville bara komma till: Förstår inte grejen med att alla killar gå vidare fortare än tjejer. Varför ska tjejer vara så känsliga och sårbara?

Behövde lätta mitt hjärta och faktiskt berätta det senaste. Tycker bara det är så hemskt kul att läsa om andras liv och verkligen se hur dem tar fram sig i livet. Höhö! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0