Foki

(Fortsättning på inlägget innan)
Jag ville inte göra inlägget för lång så att ni inte orkar läsa. Hoppas att ni förstår vad jag försöker säga.

Jag fortsätter på teamat pengar...Känns som att jag verkligen behöver tala ut och lätta på mitt hjärta när det gäller Foki.

Jag anser att hon har byggt upp sin blogg på att visa upp  prylar som hon har handlat eller från Google.se som har lagt upp på bloggen. Jag anser att hon är känd för det. Hon har nichsat sin blogg på detta och jag tycker att det är mer okej att lägga 200kr på ett äpple än att lägga 50.000 på en klocka för att det är en del av hennes blogg.

Visst det känns visserligen som att jag säger emot mig själv men saken är att det finns gränser hur mycket man får spendera även om det inte min ensak. Men det säger väl sig själv egentligen? Att man lägger 50.000 på en klocka är inte normalt. Och när det kommer Foki så spenderar hon inom en rimlig gräns vilket Mogi verkligen inte gör på långa vägar. Hon spenderar till höger och vänster och känns inte riktigt som hon har koll på vad hon spenderar pengarna på eller har koll på läget. DET FINNS EN SÅKALLAD GRÄNS!!!!

När det kommer till Foki så förstår jag verkligen inte vad hon får alla pengar ifrån. Hon är 18 år och spenderar till höger och vänster också. Men det känns som det är en aning mildrare. Hon försöker hålla det inom en gräns(Hoppas jag?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0