NU FÅR DET FAN RÄCKA!?

Jag tycker att det får räcka nu. Kissie har varit i farten igen och påstår att företag påverkas av hennes blogg. Dem har börjat med att man kan samla koder till barnmat men jag känner bara att det är löjligt att tro något sånt även om det kanske delvis är sant. Människor påverkas faktiskt!

Men det är endå så att det hon skriver i bloggen faktiskt kan påverka andra människor och tycker att hon missbrukar den "makten". Hon borde ha lärt sig vid det här lagret att människor faktiskt påverkas av det hon skriver. Ialla fall unga tjejer som önskar att dem var som henne...

Det verkar som att hon missbrukar mycket en hel del och vet inte längre vad gränsen går...Hon har fastnat i nått och jag vill inte vara en del av det. Jag undrar bara när hon själv ska inse att hon faktiskt skadar andra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0