Man kan inte tro att det är riktigt sant.

Kissie är redigt bra på att hänga ut "vänner". Hon har hängt ut Jonas(förövrigt en ex-kille som bor i Upplands Väsby om jag minns rätt?) och en annan vän vid namn Sara...

Kissie är redigt bra på att hänga ut "vänner". Hon har hängt ut många ofc. Men det allra senaste är en ex-kille vid namn Jonas som bor i Upplands väsby och en annan vän vid namn Sara. Känns som att hon tycker att det är kul att bråka med människor. Och det tyder bara på att hon söker bekräftelse och har dåligt självförtroende.

Hon tror att hon mår bättre av att klanka ner på andra. Hon tror att hon är bättre än alla andra. Jag ser inte längre skillnaden på kissie och alaxandra, Det har blivit en vardag för henne att vara "kissie" och hon kan inte skilja på bloggen eller verkligheten. Hon har skrivit att det är "så 2010" att vara elak men gång på gång kommer det ifatt henne. Varför hängde hon till exempel ut dem? Till vilken nytta?

Jag tror att ord vid namn KARMA kommer komma tillbaka henne och bita henne i röven.Hon får säkert vad hon förtjänar!


Man kan inte tro att det är riktigt sant. Allt som hon skriver ska man ta med en nypa salt. Jag tror att inget är sant i hennes blogg. Hon har byggt upp en lögn och hon får skylla sig själv.  Hoppas att alla småtjejer förstår det innan det är försent?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon e bara känslokall rakt igenom tror jag :O

2011-02-08 @ 20:00:49
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0