KAN NI INTE TA SKIT?!

Jag vill klargöra en sak även om det har gått några dagar.Det är en jäkla rabalder över hennes medverkan på Finest Award förra veckan och jag känner bara "börja gråt" till alla bloggare som tog illa upp av hennes kommentarer under kvällen.. Hon droppar elaka kommentarer till alla och ni är inte "unika" på något sätt. Jag säger som Daniel Paris gjorde " Jag garvar bara åt henne"..Paow säger att hon var nervös och att folk ska respektera det. Men jag vet hur hon fungerar..Hon är elak mot alla.Och jag tror inte en minut på att hon var nervös.(Se bara på The voice på morgonen..Hon har den personligheten)  Tyra är en av dem som är bittra över detta och hon har skrivit i sin blogg att Josefin går på droger..

1. Kan ni inte ta skit till och börja med? Har ni inte lärt er något under alla dessa år?

2. Josefin har en annorlunda humor och det är verkligen inte alla som fattar den.

3. Kan ni inte ta lite skämt? Tror ni verkligen på att hon menade allt hon sa på allvar?

4. Hon var inte alls nervös. Hon skämtade bara på sitt sätt.


Sluta älta för guds skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0