Vad sägs om LITE skit?

Paow och Hugos relation måste vi prata om:
Jag har ingen aning hur dem fungerar men jag kommer gärna med teorier. Jag såg att Paow hade sovit mellan två killar och skrev något så dumt som " Hoppas att hugo inte tar illa upp"... I ett vanligt förhållande så skulle man aldrig komma på tanken att göra det sova mellan två personer av det andra könet även om dem är bögar eller så är det bara jag som tycker att man ska vara gammaldags och hålla sig till personen man är tillsammans med.

Vi måste prata om dessies hund:
Det är ingen big deal men hur kan man egentligen KLÄMMA sin hund i dörren? Det var visserligen en olycka. Det var inte alls med meningen. Men varför tror jag att flickan inte har så stor koll ? Varför tror jag att hon inte kan ta hand om en hund? Eller en råtta..?

Jag kommer bara med teorier och "bollar" ideer.Hoppas att ni förstår det att min avsikt bara är det inget annat..Bara för att jag tycker så betyder det inte att det är "rätt". Pussipussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0