Man lever som man lär

Baby senorita motto är inte helt obekant  "Lev som det inte fanns någon morgondag". Hon äter, dricker, röker något kolosalt mycket. Hon är fast i riktigt gamla vanor och jag tror inte en sekund att hon har några tankar på att ändra sin vardag. Hon är inte sund någonstans och jag tycker verkligen att det är synd om henne, Hon har alltid skrivit som en kratta, druckit för mycket och tror att hon bara är bäst.

Isabella strömbergs nya program: Min första tanke: Vem handlar programmet om? Jag trodde att hon
skulle vara någon av en programledare eller liknade. Vad är grejen med att en gammal gammal gubbe ska intervjua henne och kolla-rota bland hennes kläder? Hon har förresten inget som helst "Mode" i sin garderob, hon shoppar bara mycket och bara för att man gör det betyder det inte att man har erfarenhet av Mode.

Hugos nya skvallerblogg
Hans blogg fungerar som en skvallerblogg för att han är mitt i smeten. Utan bloggvärlden skulle han bara vara en ointressant player som spelar hockey som vill sätta på tjejer som Linda rosing. Han är tvungen att hålla bloggen i liv genom att skriva skit om andra. Det är skillnad på att snacka skit och snacka skit måste jag poängtera.

Kissies nya kropp:
"Ja, vilken hysteri. Låt henne leva sitt liv "
 Ja det är det vanliga man kommer få höra men någon måste göra något åt hennes livsstil.Hon påstår i alla fall att har vägt 70 kilo och nu väger hon runt 40kg.Jag tror inte en sekund att hon har vägt så mycket + Jag tror inte heller på vad hon skriver i sin blogg, Jag kollar bara på bilderna och klart man blir man påverkad och provocerad av hennes skinn och ben. Vad är hennes föräldrar? Har dem uppfostrat henne alls? " Jag gillar och vara skinny bitch" hennes åsikt i det hela, Hon börjar se ut som anorexiska modeller/tjejer som hon en gång och nu har hon blivit en av dem. Jag hoppas att hon är stolt och jag har svårt att hon verkligen mår bra innerst inne.

Jag kommer bara med teorier och "bollar" ideer.Hoppas att ni förstår det att min avsikt bara är det inget annat..Bara för att jag tycker så betyder det inte att det är "rätt". Pussipussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0