LÅT HENNE VARA DET ÄR UPP TILL HENNE!?

Det är inte helt obekant att Ebba von sydow har fått ett barn - en liten tjej som heter Marianne? Hon är en nybliven mamma och hon får jättamånga och rent av elaka kommentarer av veteraner- som har kanske två ungar och har varit med ett tag..Jag vet att hon är rädd för att göra fel för att det hennes första barn men än så länge verkar hon vara en drömmamma. Hon är så duktig och håller sig igång trots att hon har fått barn.Många mammor slutar blogga helt bara för att dem får barn. Dem känns väldigt lata till skillnad från Ebba, Dem är bara hemma och gör inget annat än ta hand om sitt barn. Ebba slutar inte leva för hon har fått barn, Hon försöker hålla igång samtidigt som hon tar hand om Marianne och jag är jättestolt över henne!

Låt henne vara. Allt behöver inte vara perfekt så länge alla mår bra. Det är upp till henne hur hon vill uppfostra sina barn..


Jag kommer bara med teorier och "bollar" ideer.Hoppas att ni förstår det att min avsikt bara är det inget annat..Bara för att jag tycker så betyder det inte att det är "rätt". Pussipussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0