Senaste nytt

Paow sextrejkar: Att vara tillsammans med Hugo kan inte vara lätt. Jag beundrar henne mycket för det och för att han bryr sig om deras förhållande på "sitt lilla egna sätt", Han gör så gott han kan. Jag skulle inte klara av vara tillsammans med en hockey-tränings - sex galning..Jag ser han som en person som är tränings- sexmissbrukare. Jag tycker synd om han som inte öppnar upp sig en aning...Han skulle tjäna på det.

Bättre att hålla käften? Dessie gick ut för ett bra tag sen att hon skulle släppa en låt och den har ännu inte släpps: Jag tycker att det skulle vara så lättare att bara hålla käften tills låten verkligen var klar för att på vägens gång skapar det så höga förväntningar och det slutar bara att man blir besviken. Jag har i alla fall ställt in mig på att hon inte kommer släppa låten. Hur lång tid ska det ta egentligen?

Äckel-Rosanna ska vara med i Lyxfällan: Hon fick några kommentarer över om hon skulle medverka i Lyxfällan och hon sa nej men nu har hon gått ut med att hon ska det. Jag förstår inte att dem ska låtsas hålla det hemligt för att allt kommer fram i slutändan.

Världen är liten: Bloggkommentorerna driver en annan skvallerblogg och dem ställer sig själva frågan varför alla bloggare umgås...Det ligger till såhär: Paow och Dessie umgicks(Dem började bråka). Dessie umgås med Annie som umgås med Kissie som också umgås med henne(Annie) som umgås med Paow. Gaybloggen började umgås med Paow och Kissie sa upp kontakten med Gaybloggen för att hon inte vill umgås med Paow.  Gaybloggen börjar umgås med Rosanna, Kissie, Jackie, Daniel Paris. Kenza och Tyra umgås.  Blondinbella umgicks med Tyra som oftast umgås med Angelica...Kortfattat och jag hoppas att ni förstår + Världen är liten..Det är väl ingen nyhet direkt?

Jag kommer bara med teorier och "bollar" ideer.Hoppas att ni förstår det att min avsikt bara är det inget annat..Bara för att jag tycker så betyder det inte att det är "rätt". Pussipussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0