MEN GÅR NI PÅ DAGIS ELLER?

Paow och Annie går skilda vägar efter att Annie börjar umgås med Kissie. Tycker bara att det är så sjukt patetiskt att alla inte kan umgås idag. Antingen måste man ha en bästa vän eller så kan inte ha fler bra vänner.Vi har tidigare sett att Amir och kissie börjar bråka när han började umgås med Paow och jag känner verkligen att dem kommer förlora på det i längden. Se bara på "finestgänget" Det är bara människor som känner varandra jättebra- och det finns ingen som dem inte känner i deras "gäng". Det tyder bara på att dem inte vågar lära känna nya människor och om det kommer någon ny så fryser dem ut personen och mobbar personen. Det känns verkligen som att dem är mobbare, mobbare som förnekar att dem bara umgås inom en viss vänskapskrets.

Jag kommer bara med teorier och "bollar" ideer.Hoppas att ni förstår det att min avsikt bara är det inget annat..Bara för att jag tycker så betyder det inte att det är "rätt". Pussipussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0