Jag tycker att det får vara nog nu

Dessies uttalande att man kanske måste inse att "bloggare är människor också" ,Jag tycker att det får vara nog: Jag tycker att bloggare skulle kunna vänja sig med lite skit. Jag kan inte hantera negativa kommenterar, Det är jag villig att erkänna men vi pratar om veteraner och dem borde faktiskt kunna ta lite skit för dem är knappast "vanliga människor"..

Det hänger lite ihop med Micha-15-år, Kevin och Viktor försvarar henne ständigt för att hon själv inte kan försvara sig. Hon vägrar förklara eller berätta om något man kanske har kommenterat om och jag tycker att man ska kunna klara av det som bloggare annars får man nog fundera om man verkligen har valt rätt yrke. Men hon däremot tror snarare att hon är så stark ensam.

Jag kommer bara med teorier och "bollar" ideer.Hoppas att ni förstår det att min avsikt bara är det inget annat..Bara för att jag tycker så betyder det inte att det är "rätt". Pussipussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0