Hur står hon ut?

15-åriga micha sågs vara på dejt med en kille och på en bild såg dem kyssas. Enligt han var det bara en "kompispuss" och inget annat + han gillar någon helt annan person.Enligt henne var det inget speciellt. Men jag är så trött på att vänner ska pussas och att det ska vara hur okej som helst. Jag tror att dem har påbörjat nått och hon använder inte sin förlovningsring och kevin och hon är inte längre tillsammans.. "Dem är bara vänner".. Jag undrar hur länge hon verkligen står ut att leva i sin "bubbla" och vara så blind och inte göra åt sitt liv. Jag undrar en än gång: Var är hennes föräldrar? Utan deras "medverkan-uppfostran" i hennes liv så förstår jag verkligen hur hon har kunnat bli så..Dem tar inte hand om henne och förbereder henne för såkallade livet..

Jag kommer bara med teorier och "bollar" ideer.Hoppas att ni förstår det att min avsikt bara är det inget annat..Bara för att jag tycker så betyder det inte att det är "rätt". Pussipussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0