GÖR DET MED STIL

Att Paow och Dessie har brytit kontakten är inget nytt men att Annie och Alma praktiskt taget ser likadana ut och har en hel del likheter tillsammans är nog inte heller någon nyhet för oss som har koll. Annie umgicks i alla fall med Paow och Alma med Dessie om jag har förstått det rätt? Annie och Alma är i alla fall  blonda, smala och gillar att festa men det är så mycket mer än så om man verkligen kollar på dem och jämför. Jag tror att både Paow och Dessie har brist på fantasi,  Dem är svårt att hitta bra vänner  nu för tiden så Paow och Dessie har nog märkt av det och känner pressen att dem måste ha många vänner. "Nej det går inte att vara ensam någon timme"..

Är meningen att göra andra personen avundsjuk/ svartsjuk så råder jag dem till att gör det med stil och bästa hämnden är trots allt att leva ett lyckligt liv.. Dem kunde ha ansträngt sig mycket mer än så..

Jag kommer bara med teorier och "bollar" ideer.Hoppas att ni förstår det att min avsikt bara är det inget annat..Bara för att jag tycker så betyder det inte att det är "rätt". Pussipussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0