Detta har hänt!

Det har inte hänt så mycket inom bloggvärlden på sistoende men men detta har hänt:

Kissie fyller 20 år idag och Paow har skrivit ett grattis-inlägg till sin värsta fiende: Det är beundrandsvärt att se att någon försöker att vara mogen. Det är få människor som är det idag.Vi hissar paow!


Amir sjunker och förolämpar DennisM som hamnade på sjukhus i veckan:
Det är ingen hemlighet att dem är ovänner. När Amir fick höra att DennisM hamnat på sjukhus så skrev han om det i sin blogg och hoppades på att han skulle bli drogad ( Ungefär som ordsspråket "Den som skrattar sist"... Jag känns bara att det är not-gaybloggah-style att hålla på så...Väx upp någon gång.

Glamouramagänget har varit i Riga:
Det är beundrandsvärt att dem vågar prova på sina vingar och flyger ur sina bon och faktiskt vågar sig ut i världen. Känns att deras liv i så inrutade( Bara Stureplan handlar det om hela tiden..) och det var på tiden att dem reste dit.Gratulations Ladies!

Cimon börjar skriva om Forni:
Han har aldrig skrivit om deras break-up förens nu. Det känns som om det var på tiden. Känns som om det var ett uppvaknade för Forni och tycker att Cimon också behöver ett sånt. "Tjejer gillar sårbara killar eller killar med som visar känslor". Det är få killar som vågar vara sårbara. Till exempel så växade min och min pojkväns relation efter han visade sig sårbar. Det behövs fler killar som visar sig vara sårbara..

Jag kommer bara med teorier och "bollar" ideer.Hoppas att ni förstår det att min avsikt bara är det inget annat..Bara för att jag tycker så betyder det inte att det är "rätt". Pussipussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0